早い人遅い人

浮かぶ男(部分)
浮かぶ男(部分)

一般的に人より「早い」ことは能力の高さを示す有力な一指標であると考えられている覚えるのが早い仕事が早いなどは給料とか成績とかに直結していることもあるだろう最近では帰宅が早いのも美点の一つになっていると聞く

私はといえば覚えるのが「かなり遅く」なり仕事は「うんと」遅くなり走ることは「できなくなった」「帰宅」だけは「非常に早く」なったこれは自分的には嬉しくない美点である

「一般的に」言えば私はかなりダメ人間になってきていることになる。אבל、嬉しいことに一方で「遅い」生き方を提唱する人々も増えている無理やり短くまとめると「遅い」生き方の方が環境に優しいというのである車よりは自転車をである

私の場合環境に優しい生き方をことさら提唱しているのではなく単純に早く出来ないだけ。למה אנשים לומדים、「遅い」ことが私の新しい生き方になってきたのだと考えれば案外軌道は合いそうではた目ほどダメ度を気にする必要も無さそうなのである

 

פורסם על ידי

Takashi

הבלוג האישי של טקאשי。לא רק על ציורים、על מה אני חושב כל יום、מה אתה מרגיש、אני כותב כל מה שעולה לי בראש。הבלוג הזה הוא דור שלישי。מההתחלה עברו למעלה מ-20 שנה.。 2023מה-1 בינואר、לעת עתה, החלטתי לכתוב רק בימים אי-זוגיים.。אני הולך לחשוב על הכיוון העתידי שלי ודברים אחרים חלק אחר חלק.。

השאירו תגובה

כתובת הדוא"ל שלך לא יפורסם. שדות חובה מסומנים *