Varijacija (varijacija)

Shosenkyo (protok vode)
Igra rijeke
Igranje u moru

Varijacija u slikanju je varijacija、Pokušajte promijeniti svoj izgled (obrazac)。Bilo je akvarelne klase s temom "Izražavanje vode (transparentnost)" ovog mjeseca,、Također sam nacrtao nekoliko demonstracija.。
Prva je točka bliža stvarnoj situaciji.、2Poanta je tamo staviti djecu、Cilj je bio izraziti hladnoću rijeke na fizički način.。3Poanta je širiti varijacije ne na rijeku, već na moru.、Zamislio sam urbani osjećaj igranja u morskoj obali。Kad ga nacrtam、Postupno se sjećam razlike u intenzitetu svjetlosti između rijeke i mora。Sjećam se da se moj djetinjstvo osjećao čak i u ovoj dobi.。
Ovakav pokušaj je nešto što mnogi zapravo rade.、Odličan je način za poboljšanje sastava slika.、Mislim da vjerojatno postoji ogroman broj ljudi koji to ne rade jer su previše problema.。Samo nacrtajte jednu sliku jednim motivom、Morat ćete stalno tražiti motive。U davna vremena、U učionici、Na ekranu su uvijek bili ljudi koji su se nacrtali.、Lako zamisliti varijaciju、Mislila sam da je to dobra ideja。

VR

Matsukasa

"Zapovjednik Vodgorkov nastavio je borbu sa narednikom Vladimirom.。Nikad se nismo upoznali, ali nismo oboje、Hobiji i、Dobro sam poznavao određenu razinu života.。Udaljenost jedni između druge je 100 km。Naravno, nije udaljenost koju pištolj može doći.、Stražnji dio osobe koja brzo mijenja položaj、Potjerali su poput psa koji je mirisao njegov plijen。
Kaplaral Vodgorkov je upravo navršio 80 godina。Narednik Vladimir već je preminuo prije nekoliko godina.。Međutim、Oboje su sada 24 godine。Niti jedno od njih ne može se naći po dronovi gore、Odaberite pod drvećem s što više lišća、Savija bokove i trotove poput štakora。」

"Čvrsti Vodgorkov ostaje povezan s mnogim medicinskim cijevima u bolničkom krevetu.、Postavite prst na gumb koji izgleda kao igračka konzola。Vladimir je、Sa ćelavom glavom i bijelom bradom、楽しそうに24歳の頃の思い出をモニターの中で語っている背後のモニターでは若い彼がキーボードをたたきまくっている」―これは仮想?いやどちらかが引き金を引けば(ボタンを押せば)実際に弾が発射されそこでどちらかかあるいは他の誰かが死ぬ―VRで戦争すればこんなふうになるのだろうか

VRで戦争すれば―と書いたが、1990年の湾岸戦争でわたしはすでにVRでの戦争を見たモニター上で破壊される戦車は虚像であるが数キロ先で実際に戦車は破壊され若い兵士がその中で体を引き裂かれて死んでいるいま現実に起きているウクライナでの戦いはすでにVR戦争そのものだ
 ※VRは「Virtual Reality / バーチャル・リアリティ(仮想現実)」と訳されるがVirtual という語には「仮想」というよりむしろ「現実的・実質的な」という意味合いが強く「見かけはそうでなくてもこちらが本当(現実)でしょ?」という内容を示している

わたしはコロナウィルスがどんな形をしているのか生理的な視覚では見ることができない。Međutim、その姿を知っているどころか疑うことさえしない知床の観光船が海底に横たわっている姿もそれが現実だと信じて疑わないカメラが出現したときから、Ne、実際は人類が「絵画」を創造したときから現在のVRまでは歴史の必然だったとさえ思える。jutro、食事をするご飯パンを食べているのか?それとも目に見えないはずのカロリータンパク質何グラムを「食べて」いるのか?計算通りダイエットが進めばそれが「現実」?

Pripovijedanje

眼鏡とアケビ

ナレーションとは動画に沿ってその内容を説明したり映像に心理的な奥行きを与えるための「語り」のこと実際に動画を作るときは他にも「字幕」という選択肢もあるし強調したいなら同時に使ってもいい何かを解説する動画ならナレーションも字幕もなしに内容が解るのが一つの理想だろうと最初は思っていた

Međutim、不特定多数の一般の人に向けての動画からナレーションや字幕を無くすのは無理そうだ。prvi、声が無いと眠くなってしまうある程度ボリュームの必要な動画ならたとえ見るだけでわかる動画でも適当なタイミングでアクセントをつけないと飽きてしまう。I、たとえばわたしの「水彩画を描く動画」からナレーションを無くしても自分でも描いている人には解るがほとんど描いたことがない人には「ここが大事です」というポイントを示さないと気づかれないうちにスルーしてしまうそういう人にとっては解りやすい説明を入れることが親切というものだとわたし自身が見る立場でそう思う

それに「見栄え」「聴き映え」というものもあるその人の声を聴くだけで癒されたり元気が出たり世界が広がるような気持にしてくれる「声」というものが確かにあるそれがナレーションの力―と言ってもわたしにはそのような才能はないから適切なナレーションのことだけを考える。Međutim、ご想像通りこれがとても難しい「水彩画…」でも筆の動きを言うのか色のことを言うべきか全体の流れの中で言う方がいいのかあれこれ考えているうちに場面はどんどん移っていくたくさん言葉を入れれば画面はダラダラと長くなる逆に時にはもう少し説明したい文案があるのにすでに場面をカットスペースがなくなっていることもある(素人ゆえ)

そのうえ何度も言い間違い読み間違うそのたびに録音し直し言いにくいときは読みやすく文面を修正しなければならない雑音も入る自分でも気づかないうちに救急車のパーポーが入っていたこともある(防音室がないので)ビデオ編集を仕事にしているわけではないから一気にやれる時間は限られている日時をあらためると声の調子がすっかり別人になっていることもある常に声質の安定しているアナウンサーはさすがにプロだとあらためて感じる多くの動画では撮影と同時進行でスラスラと喋っているがそれはわたしには難しい。20分程度のビデオのナレーションだけで数日かかることはわたしの場合珍しくない―その間に一枚でも実際の水彩画でも描けば?と心のナレーションが聞こえてくるとなおさらストレスが増す