skica

気が滅入ることだらけ社会的にもだが個人的にも自分だけで解決しなければならない問題もあれば自分ではどうにもできないこともある

自分ではどうにもできないことは放っぽっておくしかないのは解っているのに悶々とするそのくせ自分で解決しなければならない問題にはいつまでたっても手をこまねいているそして勝手に滅入っている典型的な馬鹿の自画像

ano、このスケッチのことじゃないこれはそうした硬い雰囲気の中で少しでも体を動かして自分をリラックスさせようとして描いてみたものだ中身はどうでもいいが描くこと自体に意味があるスケッチというのは有難いものだ描いているうちに身体から緊張が取れていく慣れた動きに脳が反応しそれが身体にフィードバックされて筋肉が弛緩するそんな感じ

Káva ráno

Dnes ráno jsem si udělal nějakou lahodnou kávu

„Káva“ se zjevně prodává dobře - ne okamžik、Fazole a mouka。Protože koronavirus začal zamykat svět malými způsoby。Lidé již nejsou venku、Zajímalo by mě, jestli to konečně začíná znovu získat svůj vlastní čas?。

Světová ekonomika stagnuje、Zjevně to ne。samozřejmě、Jak zatím pracovat、Společnosti mají velký pokles obchodních praktik、Může existovat průmysl、Například tato káva、Čím více lidí je zapojeno do „individuálního“ průmyslu, tím více činí nebývalé zisky.。Rozvinutá země? Uvnitř、Mimo Japonsko zůstává společnost plochá, nebo spíše se obchodní model po pandemii Covid-19 změnil.、Slyšel jsem, že ekonomická struktura se stala dobrým ekonomickým cyklem.。

経済評論家でもないのにこんなこと書いても仕方ない―コーヒーを淹れ始めるようになって1年近くやっと「コーヒーの味」が判るようになってきたような気がするそれまではインスタントコーヒーのがぶ飲みでそれでも「まあ、Káva chutná takhle. “、Při pohledu na to se nyní nikdy nestali „experimentálními znalostmi“.。

Čaj je stejný。Ti, kteří znají chuť pití lahodného čaje、Lidé, kteří to pijí místo vody。Když o tom přemýšlíte, nejde jen o kávu nebo čaj.、Myslím, že to mohu říct všechno。Šálek kávy mi dal mír a tichou pozitivitu.。- Vojáci z obou zemí bojují na Ukrajině、Občané prchají。Co nejdříve、彼らにも深い一杯のコーヒーをゆっくり味わえる日が来ることを心から願う

Apple in landscape(風景の中)

風景の中の Apple (アイデア)

目覚め前ココシュカのポスターの夢を見た。2019年5月の「ウィーン・モダニズム」展を大阪の植松君と一緒に見たときの絵の夢だ。Úplně jsem na to zapomněl、Bez varování、Najednou se to objevilo v mém snu。Než moje paměť zmizí、Prozatím jsem se pokusil „prakticky přidat“ na plátno 100. čísla, které kresbuji (samozřejmě, plakáty Kokoshka jsou mnohem sofistikovanější).。

Minulý týden asi、制作にあたって足踏み状態だった・・・方向は決まっている―描き方もほぼ決まっている―「でも具体的なイメージが湧いてこない」―イライラしながら別の小さな絵を描いたりアトリエの細々した片付けや作業をしながらずっと考え続けていたが・・・何も湧いてこず少し焦り始めていた

オスカー・ココシュカは20世紀たぶん「表現主義の画家」とされているだろうオーストリアに生まれ(最終の国籍は英国スイスにて没クリムトやシーレなどとともに「ウィーン分離派」の運動にも参加し目覚ましい発表をしている(年譜から初めて知ったがバウハウスでも教鞭を取ったことがあるらしい)けれど結局はグループに与せず自分ひとりの世界を歩んだ人である
 正直に言うと彼の絵は今もわたしにはよく解らず決して好きなわけでもないそれでもなぜか作品の「重さ」のようなものがずっとわたしを離さなかった―それから3年経った今朝になって忽然とそれが夢枕に立ち上がるなんて―夢の啓示を忘れないようすぐ二階に跳び上がって展覧会の図録を捜索した

夢の中で「これだよ!」と叫んだような気がする時計を見ると6時前寝たのは1時半頃だから睡眠学的にはある種の「神がかりの時間帯」らしい「神(がいるならば)がアイデアをプレゼンしてくれたこれを活かさなければ文字通り罰が当たる」と思いながら寝具を跳ね除けたのだった