Fujisawa Shinsuke Egzibisyon:Relasyon an gwo twou san fon ant ekriven ak zouti

Soti nan pidevan a egzibisyon solo
Soti nan travay yo ekspoze:Gade ki jan yo koupe de papye
Soti nan travay yo ekspoze:Olye ke "koupe papye" trase fòm nan、Koupe ak desen konbine

Kenbe yon kouto chanje pèsonalite、Èske w gen volan an (kondwi) chanje pèsonalite ou、Mwen pafwa monte nan kwen nan bouch mwen kòm yon istwa demi-plezante.。Men、Nou toujou sijè a (pi wo)、Paske mwen te edike ke mwen te lè l sèvi avèk bagay sa yo ak vle di (pi ba pozisyon) anba pwòp volonte mwen.、Nan pi bon li pa trete kòm anpil tankou yon nivo istwa ri.。

Men kòm yon timoun、Lè mwen pote sizo mwen santi mwen tankou mwen vle koupe anyen、Mwen si ke tout moun te gen eksperyans nan gen yon pèl ki te ranpli avèk twou toupatou.。Mwen pa t 'pran sizo paske mwen te vle koupe yo、Petèt li te vle fouye yon twou (san okenn itilizasyon) paske li te gen yon pèl。

Anpil atis (menm si mwen pa renmen sa a kalite non)、Li se tou sou moun ki pa janm kite ale nan sa yo sizo anfans ak pèl pou tout rès lavi yo.。Menm si li sanble jis yon zouti、Pandan ane yo, mwen te vin abitye avèk li、Si ou rafine konpetans ou yo, yo pral transfòme nan zam enkwayab.。Pito、Li pral revele fòm orijinal li。Sa a kouto Fujisawa a。

Paske li itilize twòp、Li se yon kouto nan lanati。Mwen pa panse sou koupe li tankou sa a、Anvan mwen te konnen li, mwen te deja koupe l '、Santiman sa。Sinon, pa ta gen okenn mèg, byen file "fòm" ki se mèg ak solid。Li se yon liy trè matematik、Koupe ak yon jwèt anfans, derayman yon kote。Li te orijinèlman yon sculpteur、Lè bab bwa, li vin tounen yon Taye (sèlman) tèt li.、Pafwa li kapab tou itilize kòm yon spatul tache ajil.。Li se tou yon pent、Pafwa mwen jwenn yon bwòs。Li se tou yon kouto、Lè li se yon powèt, li vin yon ti kras ti kras.。Li sanble nòmal, men se pa nòmal。(Shimokitazawa):Galeri Hana)

*Tanpri sonje ke li pa "koupe papye" men "koupe papye"。

Li te yon ti tan depi mwen te ale nan yon trase deyò

秋の公園にて (水彩 F6)

実に久しぶりの野外スケッチ腰痛が常に意識されるようになってからは本当に久しぶりで一昨年の浅草でのスケッチ以来かもしれない

2日ほど前からここでスケッチの動画を撮影(の練習)しようかなと思っていたが妻がカメラの一台を手伝ってくれるというので腰を上げてみたところが出かけて早々あっちの野菜売り場へ行ってくれこっちの店へ寄ってくれというのでこれじゃ撮影時間は無いなと急激にやる気を失っていく

現場で小一時間場所探し撮影開始は午後1時ちょっと前夕方は別の用事があり午後3時頃からは雨の可能性もあるので制作は1時間程度と想定手前駐車場の地面にはイチョウの枯葉がたくさん散っていたがそれは後で描き加えることにした鳥のさえずりがすごいイチョウもまだそれほど黄葉が進んでいなかったが銀杏の実はそこら中に落ちている人や車の出入りもわりと頻繁で子どもの声もあちこちから聞こえるなど現場写生の面白さがある筆先が擦り減って丸まった筆を使ったのでそのコロコロ感も出ていますね

一眼レフカメラを三脚で斜め後ろに固定しスマートフォンを妻に渡して適当にいろんな角度から撮ってもらったスケッチの撮影は今回が2回目一回目はまるまる2年以上前で自分は描くだけだったのですべて自分でやるのは実質的に今回が最初とりあえず撮影全体を経験するのが主目的で良し悪しは二の次でも近いうちにこの動画もアップしてみようと考えています

フェルトペンとSMが最強コンビ

鳥の置物とキャンディボックス1
鳥の置物とキャンディボックス2

フェルトペンで何でも描くフェルトペンがこの頃ではわたしの最も身近な画材になっているもちろんどんなサイズでもペンが有効なわけではなく小さいスケッチブックに限られる一番ぴったりなのはSMサイズとのコンビネーションだと思うこの組合せでいつも持ち歩いている

「キャンディボックス」は折り紙ある人がこれにキャンディを入れてくれたからそう呼んでいるだけ特に専用というのではない折り紙は尾形光琳の「カキツバタ図屛風」のプリントされたちょっと厚手の紙「杜若(かきつばた)」に見えるかな?

「SMのスケッチブック+フェルトペン」で描いたスケッチ(スケッチにしては描き込み過ぎなのだが)をYouTubeに続けてアップしているいくつかのスケッチの中でペンだけの(モノクロ)の地味なのがなぜかわたしのチャンネル「青いカモメの絵画教室」の中では大ヒット中らしい。1割ほどは海外の人も視聴しているらしいのはさすがにネット社会だと実感する

ところが今日突然ビデオ編集が出来なくなった少なくとも一昨日までは何ともなかったが昨夜のうちにWindowsのアップデートがありどうもそれが原因で編集ソフトとの連携がおかしくなってしまったらしい今のところ対処の仕方が分からずお手上げ状態解決法を見つけ出すまでのあいだこのコンビでのスケッチの腕を磨いておけというご託宣のようでもある