ChatGPT

Depi sijè chat GPT ap gaye,、Mwen panse ke anpil moun konnen。Pou mete li trè tou senpleman、Lè ou di sa ou vle chèche (sou òdinatè ou),、Lojisyèl ki ka anseye ou prèske tout bagay nan mo。Yon konpayi Ameriken ki rele OpenAI、Nou te itilize AI (entelijans atifisyèl) nan Novanm ane pase a.、Piblikman lage kòm yon pwototip nan lojisyèl repons otomatik、Li sanble ke li te vin popilè byen vit nan mitan chèchè yo, li di, ``Sa a se etonan.''。

Ki sa ki etonan sou li?、Premye a tout, jiska kounye a, se sèlman konvèsasyon anòmal ki te posib ant moun ak òdinatè.、Yo di ke nivo a tèlman wo ke li pa distenge ak moun k ap pale youn ak lòt.。Ak nan kou (depi òdinatè yo opere sou "lojik")、Pi lojik pase moun。epi、Pa mobilize tout konesans akimile、Yo di ke li pral vèbalize li ``nan mo ke ou ka konprann''.。Soti nan pwen de vi yon entelektyèl、Lè ou vle tcheke yon bagay、Li pral vin yon asistan pi rapid ak plis serye pase yon asistan.、fasil pou imajine。doktè、Avoka、Byen lwen ke yo te yon èd pou pwofesè elatriye.、Li ka vrèman tounen yon "diksyonè vivan"。Aparamman se pa manti ke gen anpil moun ki pa ka lage.。Li sanble ke ou ka itilize li pou apeprè 2500 Yen pa mwa.。

Devwa yo bay elèv yo nan Amerik la、Sèvi ak li pou devwa elatriye.、``Abi'' pral devwale pa kalite repons lan.、Soti nan ofisyèl lekòl yo、Yo di ke gen kèk mouvman ki mande pou yo entèdi li paske li ka gen yon enpak negatif sou edikasyon.、Tou de yo konprann.。
Sepandan,、devwa、Itilizasyon an piti anpil, tankou pou reponn devwa, elatriye.、Si ou itilize li pou pyès ki nan konpitè tou、Gen kèk entelektyèl kwè ke li se sèlman yon kesyon de tan anvan li vin posib fè tout bagay soti nan rechèch nan pwosesis (nan yon domèn espesifik).。Èske w sonje tèm "sosyete omniprésente"?。deja、Malgre ke li se prèske yon mo demode、Li sanble ke sosyete omniprésente pral finalman vin yon reyalite.。
Pwoblèm nan se "itilizasyon politik" li yo ak "itilizasyon militè"。An sa ki konsène rejim Japonè a,、fòse tout manm palman an demisyone、Li se pi plis fwitye prezante ChatGPT、Mwen santi ke sa a pral yon palman ki pral benefisye pèp la.。

OpenAI, konpayi ki devlope Chat GPT, se Microsoft ki posede.。Chat GPT se tou yon kalite motè rechèch.、Google, pi gwo motè rechèch la,、Gen yon kwayans k ap grandi ke sa a pral retire yon pati enpòtan nan mache a.。Chat GPT gen gwo potansyèl konsa sou yon echèl mondyal.、Pou kèk rezon, Japon se konplètman soti nan foto a.、"Nimewo mwen" Isshiki。sèk politik ak biznis、Pifò nan tan an, enkli medya yo, yo di se "biznis lòt moun."。Chèchè AI Japonè yo ap mande Japon pou l patisipe aktivman, yo di: "Gen tan toujou."、Ajans dijital、Ki kote Ministè Afè Entèn ak Kominikasyon ap fè fas a?、Jwenn eksite ak pwen yo minè ridikil、Moun ap pale sou lyen nimewo mwen an ak itilizasyon SNS.、Byen lwen ke yo te "bak", li konplètman "anakronis"。plis、gade devan ak anpil atansyon、Mwen vle yo fè travay ki pral benefisye avni pèp la.。
premye、Entwodwi chat GPT nan rejim alimantè a、Mwen ta renmen mande, "Èske Japon bezwen manm rejim alimantè jodi a?"。pou repons sa、Li pral enteresan pou wè si gen menm yon manm nan rejim alimantè a ki ka diskite sou zafè a byen.。

konstan

コンスタントって派手な感じは全然ないけど決してマイナーな感じでもない一歩一歩堅実に歩む姿を想起させる語感早くはないが立ち止まってさえいないそんな力強い感じ

何事も持続力が大切だと怠惰なわたしでもやっぱり思う持続力を持続するにはいくつかの条件があるに違いない。premye、健康病気ではまず気力を維持するのが精いっぱいで一歩なんて考えられなくなるだろうそうしたらつぎは気力かこれは好奇心とか向上心などのきれいな言葉に移し替えておこうそれから?

じぶんのことを考えてみるとまず健康は〇好奇心とか向上心もまあ人並みにあるつもりだからこれも〇でも決して持続力があると自負できないどころかすぐ逃げようとする癖があるとすると持続力の次の条件は性格ってことになるかな?確かにわたしは恥ずかしいほどの臆病者だ。Se poutèt sa、面白そうなものでもまず最初に手を出すことはしない遠巻きに見てみんなが楽しんでやがて飽きたあとそっと自分もやってみるそんな性格だがそれと持続力は関係あるかな。non、「そっとじぶんもやってみる」のあと失敗しても失敗しても自分が納得するまでやる“我慢強さ?”は平均よりはちょっとあるかもしれないでもコンスタントに進んでいけないのだからそれではなさそうだ

non、そういうことよりコンスタントに生きるためにはその先の目標が必要なのではないか無目的に一歩一歩なんて…あるかもしれないがわたしには必要そう目標があればそれに達するまでの行程があるそれを日々に分割していけば毎日が変化しつつ一歩一歩進むことになるそれだ!わたしに欠けているのは―そうだなあ解っているけど身につかない「計画性」性格というより考え方の問題だああ頭がなあ

もうすぐ

大学4年生―四月からは“社会人”という“人種”になる

彼女は「青いカモメの絵画教室」でずいぶんモデルを務めてくれただけでなく大学の先輩後輩を何人も紹介してくれた彼女の紹介してくれた人はみんなクラスに好評だったのでわたしもおおいに助かった

卒業に必要な単位の中ではわたしの授業のウェイトは124単位中のたった1単位に過ぎないクラスは男女同数で10~12人だったかたった14週(月4週と計算すると3ヶ月ちょっと)の授業で「建築のスケッチができる(ようになる)」とシラバス(全国に公開するすべての大学の授業予定表)に載せる以上カリキュラムはキツめに作らざるを得なかったがわたしも学生たちも今から思えばまだなんとなくのんびりできていたように思う

彼女たち一年生への講義を持ったのはコロナ蔓延の一年前その後のコロナで大学も社会も大きく様変わりした。14世紀のヨーロッパで人口の3分の1が亡くなったと云われるペストの大流行簡単に比較はできないが日本だけでなく世界中の若い人たちの将来予測に大きな影を落としたことは確かだろう長く続けてきた政府の「高等教育敵視」政策ともみえる「高等教育機関の予算削減」おかげで日本の教育レベルはすっかり地に落ちたノーベル賞受賞者が多いと胸を張るがほとんどはアメリカなど海外での勉強の成果に頼っている現状を何とかする気はなさそうだ

初等・中等教育にはやや目配りするそうだが高等教育=贅沢=国からの恩恵というレベルの認識がいまだに国会議員の行動基準に在ることに唖然とするそのうえでアメリカからミサイル(システム)を買う予算は今後数年間で5倍にするのだというから将来彼女(彼ら)の働く環境は現在の北朝鮮に似た環境にならないかと本気で危惧する「まさか」と笑う人も少なくないだろうがわたしには笑えない日本脱出するにも教育の力が要る