「フェルトペンの使い方」アップ

「フェルトペンの使い方」をアップしました自分の経験の一部をとりあえずまとめてみましたたかがフェルトペンですがなぜかわたしにはしっくりくる画材なので騙されたつもりで(騙すつもりなど毛頭ありませんが)これで絵を描いてみようかなと思ってもらえたらそして実際に描いてもらえたらいいなと思いながら編集していました

一方でだいぶ長いことやってきたわりには「大したもんじゃないなあ」という残念な気持ちも湧いてきました紹介する以上もうちょっとレベルアップしなくちゃという気分です

年末年始はYouTuber にとってどんどんアップロードするべき時期なのだそうで夏休みと年2回の超繫忙期なのだそうです(そんなことも知らなかった)わたしはまだYouTuber ではないけれどその忙しさをちょっと体験してみようとにわかに動画作りに時間を消費してるところ(おかげでウォーキングする時間がないこれはあとで腰に響くかもとちょっと心配)「フェルトペン」はその成果?普段の年末は世事繁忙だったが今年末は珍しく自分ごとに集中しまくってみます
 ※「青いかもめ」はYouTube@aoikamome「青いカモメの絵画教室」とリンクしています

Publisert av

Takashi

Takashis personlige blogg。Ikke bare om malerier、Det jeg tenker på hver dag、hva du føler、Jeg skriver det jeg tenker på。Denne bloggen er tredje generasjon。Fra begynnelsen har det gått over 20 år.。 2023Fra 1. januar、Foreløpig bestemte jeg meg for å bare skrive på oddetallsdager.。Jeg kommer til å tenke på min fremtidige retning og andre ting bit for bit.。

Legg igjen en kommentar

Din epostadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket *