滑り込みセーフ?そんなレベルじゃなかった

やっと1本年末に間に合わせてアップできたやっとこれから年末の用事が始められる

YouTubeの動画作りに昨年8月頃から力を入れてきたつもりだったが自分が全然へなちょこだということも少しずつ分かってきた分かる人にはそんなことはすぐピンとくるのだろうけれどわたしは鈍いというか変な自尊心があってそういう事実から眼をそむける習慣ができてしまっているのだろう変則的な意味で「目から鱗が」溶け始めてきたらしい(どうりでしばらく目が痛かった)

来年はもっとちゃんとやるぞと今この時点では思っている(明日になれば判らない)とりあえず今から溜まっている用事(他人から見ればどうでもいいことばかりだと思うけれど)を明日中に片づけなければ・・。Li ntawd, yog vim li cas、今日はさようなら

Luam tawm los ntawm

Takashi

Takashi tus kheej blog。Yog tsis yog hais txog cov duab、Cas kuv xav txog txhua hnub、Xav tias nws、Kuv sau xijpeem los mloog。No blog yog tus thib peb tiam。Nws tau ntau tshaj 20 xyoo txij thaum pib。 2023Txij lub ib hlis ntuj 1 ntawm lub xyoo、Rau lub sij hawm tau, kuv txiav txim siab sau tsuas khib hnub。Kuv yuav xav txog cov kev taw qhia yav tom ntej thiab lwm yam。

sau ntawv cia

Koj email chaw nyob yuav tsis tsum luam tawm. Yuav tsum tau teb yog cim *